Màrqueting Online per a empreses a Barcelona

Màrqueting Online per a empreses a Barcelona

Un pla de màrqueting online per a cada empresa

A Pandacoc sabem que no totes les empreses són iguals, que hi ha molts tipus d’empreses, i empreses amb objectius diferents, però el que, si sabem, és que tota empresa hauria de tenir una estratègia de màrqueting en línia.
Per a crear una campanya de màrqueting en línia per a empreses el primer que necessitem és conèixer l’empresa, saber quins són els punts forts de l’empresa quina és la seva filosofia com es vol mostrar aquesta empresa al públic, i d’altra banda necessitem saber quins productes ofereix com vol oferir-los i molt important hem de saber a qui van dirigits aquests productes, quin és el públic objectiu al qual volem arribar i així, podem marcar uns objectius i sabent quins objectius tenim podem elaborar la campanya de màrqueting en línia necessària per a cada empresa.

Pàgines web corporatives: la importància de la imatge de marca

Cal pensar que la pàgina web serà segurament el primer contacte que tindrem amb el client i com se sol dir no hi ha una segona oportunitat per a una primera bona impressió, així que és molt important tenir una web que ens representi tal i com volem.
Es podria dir que la pàgina web consta de dues parts, una part de disseny, més visual. Aquesta part visual de la web d’una banda mostra el que volem mostrar de l’empresa, ha de ser agradable de cara a l’usuari i sobretot ha de fer que la web tingui una molt bona usabilitat, que el client pugui trobar el que necessita de manera fàcil i senzilla, que el visitant pugui trobar la nostra adreça, horaris, telèfon, informació, o demanar-nos un pressupost o una cita d’una forma molt fàcil d’intuïtiva.
D’altra banda tenim la part interna o més tècnica de la web, aquesta part no va destinada tant a l’usuari sinó que va destinada a Google i als principals cercadors, és la part que permet posicionar bé la pàgina web, és la part que fa que la web sigui més segura front atacs de hackers i virus, és la part que fa que tot funcioni bé a la web, que carregui correctament que els enllaços vagin on han d’anar, en resum que tot funcioni com ha de funcionar, perquè si fem una gran campanya de màrqueting en línia i després la web no funciona o és una web que no agrada o difícil d’utilitzar no servirà de res, és molt important que la nostra web tingui un alt factor de conversió i que moltes de les persones que arribin a ella s’interessin en els nostres serveis i contactin amb nosaltres, ja que per això estem fent una campanya de màrqueting en línia, per a aconseguir clients a través de la xarxa.
Per tot això a l’hora de crear una pàgina web necessitem saber perquè la volem, quin és el seu objectiu. Ja que no és el mateix si vols una pàgina web simplement informativa o corporativa perquè ens trobin els nostres clients o utilitzar-la com a “catàleg” o voler una pàgina web per a captar nous clients i posicionar-la a Google.
I encara que nosaltres sempre recomanem tenir una web amb possibilitats hi ha empreses que els n’hi ha prou amb una web corporativa tot depèn de l’estratègia de màrqueting en línia que vulguem crear.

Màrqueting Online per a empreses a Barcelona

Optimitzem resultats: el pla de màrqueting.

Una vegada tenim una pàgina web que ens representi i on ens sentim identificats amb ella, hem de treballar per a trobar nous clients si la nostra estratègia de màrqueting en línia va enfocada a captar nous clients, per a això tenim diverses possibilitats que es poden combinar entre elles per a optimitzar els resultats.

Posicionament SEO: més visibilitat per a guanyar clients

Un dels aspectes més importants en una estratègia de màrqueting digital és el posicionament SEO (posicionament natural), això ho guanyem creant una web dinàmica on constantment tinguem nou contingut i utilitzem paraules clau, això ho valoraran molt bé els motors de recerca dels cercadors com Google i farà que valori molt bé la nostra web, cal tenir en compte que Google vol donar als clients el que busquen i si considera que la nostra pàgina web ofereix el que els clients busquen, oferirà a la nostra web com millor opció, per a això com hem comentat, necessitem que sigui una web dinàmica i la millor manera de fer això és creant continguts originals, continguts molt diferents als que ja hi ha en internet i sobretot mai copiats. 

Cal crear continguts que d’una banda atreguin al públic i ens puguin relacionar amb blocs, Bloguers i altres persones del sector i continguts que atreguin als motors de recerca de g Google i altres cercadors, la creació de nous continguts unit a una bona programació interna i optimitzada per al posicionament SEO farà ,que tinguem resultats i estiguem posicionats en les primeres posicions dels cercadors. 

Però cal tenir en compte que això pot ser un procés lent i ha de ser amb un treball original, professional i constant, costa pujar posicions, i una vegada estem a dalt, cal continuar treballant perquè no ens passin, constància i professionalitat perquè la nostra campanya de màrqueting en línia per a empreses sigui efectiva.

Posicionament SEO barcelona

Google Ads.: la publicitat directa que funciona.

Una altra eina molt important a l’estratègia de màrqueting digital és la publicitat directa en Google amb els Google AdWords.

Aquesta publicitat ens permet tenir resultats immediats i és la millor opció quan comencem un negoci o comencem a estar a la xarxa, per a utilitzar Google AdWords és molt important crear les campanyes correctament de manera professional i optimitzant la nostra inversió, per això hem de saber molt bé quines paraules claus volem utilitzar, quines cerques s’estan realitzant i quin és el nostre públic objectiu.

Nosaltres recomanem tenir unes campanyes d’AdWords a l’inici mentre es fa una bona feina de posicionament SEO i amb el temps es poden reduir les inversions, encara que recomanem sempre tenir una mica d’inversió ja que així Google ens valorarà millor i farà que la nostra campanya de màrqueting en línia tingui millors resultats.

Un altre punt molt interessant per a la nostra campanya de màrqueting en línia per a empreses, és tenir el Google My Business ben configurat ja que ens permet tenir la nostra empresa geolocalizada i a més d’això poden tenir els nostres horaris, contacte, informació i una cosa molt important, els nostres clients poden posar ressenyes i com és sabut la millor publicitat és la dels nostres clients, i ho és també al màrqueting en línia.

Màrqueting a les Xarxes Socials:

Un altre part important a una campanya de màrqueting en línia són les xarxes socials cada vegada més en alça i més visitades.

Cal veure al igual que una pàgina web, quines són les xarxes socials que més ens interessa treballar ja que això dependrà del públic objectiu al que ens volem dirigir, no per estar a totes les xarxes socials veurem més resultats, sinó que cal buscar la xarxa social o xarxes socials que més s’adaptin al que nosaltres volem expressar i oferir, i sobretot al públic al qual ens volem dirigir. Per exemple, Facebook és una xarxa més tancada, per a de gent pròxima on hem de posar coses perquè es promocionin, perquè la gent interactuïn i parlin bé de nosaltres, no sols el community ha de destacar que tan bon som si no que que ho facin els propis seguidors que tenim, que parlin bé de nosaltres, això ens ajudarà molt a la nostra estratègia de màrqueting digital.

Una altra xarxa, com Twitter es pot utilitzar si hi ha molt de moviment és una xarxa molt viva què pot arribar a molta gent, però s’ha d’estar molt damunt d’ella. Y Una altra xarxa que podem treballar i és molt interessant és Instagram ja què és una xarxa més visual que ens permet fer concursos, mostrar treballs que hem fet, i al ser més visual aconseguim tenir més likes i un creixement més ràpid.

A totes aquestes xarxes podem potenciar-les amb els Ads. de publicitat, que van destinats a donar-nos a conèixer i al fet que els posts siguin més visibles i sobretot poder enviar-los d’una forma segmentada al client que ens interessa arribar, optimitzant les nostres inversions

Màrqueting a les Xarxes Socials

Tots aquests punts bàsicament van dirigits a captar nous clients, que segurament passaran per la nostra web, així que per això és important començar per crear una web que ens agradi que ens sentim representats en ella i amb una usabilitat i un factor de conversió molt eficient. Per a començar amb l’estratègia de màrqueting en línia per a empreses, contacta amb nosaltres i estarem encantats de conèixer-te i assessorar-te: Contacta’ns: 610 364 724 / 659 668 258
× Com puc ajudar-te?