L’empresa, tal com he comentat abans, va començar a Barcelona, per la idea de Cristian Camps i el seu soci, dos comercials dels de trepitjar carrer de tota la vida, els millors en el seu sector (el màrqueting en línia, per si algú el dubtava) sense cap lloc a dubte.
La seva idea era crear una empresa pròxima que pogués resoldre de manera individual i personalitzada les necessitats de cada client, buscant diferents proveïdors per a tenir diferents solucions, així no haver d’anar a vendre un producte tancat amb un preu tancat a cada client, buscar en què s’especialitzava cada empresa proveïdora i quins eren els millors serveis que oferia cadascuna d’elles.
Això és el que feia diferent a Pandacoc Solucions a d’altres empreses de màrqueting a Barcelona, i així va començar tot, renunciant a uns grans sous comercials de l’empresa per a la qual treballaven (una gran multinacional de màrqueting en línia, per si algú s’ha despistat), per a començar un somni, una empresa de màrqueting digital a Barcelona, diferent a totes les altres, i sobretot amb un tracte amable i pròxim.