Pàgines web, SEO, SEM, xarxes socials i estudi personalitzat

Màrqueting

Sempre tindràs el millor producte ajustat a les teves necessitats.


Pàgines web

Tenir una pàgina web, és una eina clau per al teu negoci, actualment la majoria de les persones busquen a internet, ja que els ofereix solucions ràpides i eficients a les seves necessitats, podent escollir entre diverses pàgines web, si no estàs a internet, estàs perdent una gran part de possibles clients i de donar-te a conèixer.


SEO

T'has preguntat mai perquè solen aparèixer unes webs davant d'altres quan busques alguna cosa en concret? Doncs això és el SEO, intentar competir per aconseguir bones posicions per augmentar visites i que la teva web tingui una bona valoració per a Google.


SEM

Les campanyes de Adwords (SEM), les pot crear qualsevol persona amb un mínim coneixement en Màrqueting, però realment el complicat és optimitzar les campanyes perquè s'amortitzin tots i cadascun dels euros invertits en Google, per aquests és aconsellable que la campanya la gestioni un professional.


Xarxes Socials

Actualment les noves tecnologies estan al nostre dia a dia, i les xarxes socials com Facebook o Instagram entre d'altres, permeten una interacció entre empreses i clients ràpida i senzilla, per això hem creat un sistema de baix cost per a empreses que vulguin professionalitzar les seves xarxes socials i aprofitar aquesta gran eina.

Estudi personalitzat

Sabem que cada negoci és diferent, amb un públic diferent i necessitats pròpies, per això creiem que abans de realitzar cap treball és clau conèixer bé el client el seu enfocament i les seves necessitats per part nostra. Per això fem una visita personalitzada gratuïta per tractar tots els temes necessaris per a sigui un projecte diferencial.

Pàgines Web

Avui dia és imprescindible tenir visibilitat a internet, i que els teus clients puguin trobar-te d’una forma ràpida i senzilla, per això tenir un lloc web és imprescindible en el mercat actual.

Una bona pàgina web té un abast molt més ampli que un local comercial, una botiga o una oficina, no segueixis gastant diners en locals, quan amb una web, pots arribar a molts més usuaris.

Una pàgina web, ha de ser útil per als usuaris d’internet, que tingui un disseny atractiu, que cridi l’atenció, que sigui fàcil i ràpid trobar el que un busca ,però també ha d’estar ben programada perquè els principals cercadors la valorin positivament , la indexin correctament i mostrin als internautes el que necessiten.

Si tens una bona pàgina web, augmentaran les possibilitats de fer nous clients i per a això s’ha de partir d’una bona base, perquè si no, pots estar malgastant els diners en posicionament en SEO o publicitat en SEM.

Hi ha gran varietat de pàgines web, i no tothom necessita o vol la mateixa, pot ser que només vulguis una pàgina web corporativa, per tenir presència a internet i que els teus clients puguin trobar-te, o pot ser que vulguis una pàgina web per captar nous clients i donar a conèixer la teva empresa al major nombre de gent possible.

Sigui com sigui i vulguis el tipus de pàgina web que vulguis deixa’t assessorar per un dels nostres assessors.

Sol·licita una visita del nostre assessor.

SEO

(Search engine optimization), és el conjunt de tècniques aplicades per millorar la indexabilitat i el posicionament d’una web a la llista de resultats naturals o orgànics d’un cercador, dit d’una altra manera és el que fa que Google valori bé la teva pàgina web i la mostri en els primers resultats quan un usuari busca alguna cosa relacionada amb la teva web, i com tots sabem, actualment moltes persones i empreses busquen opcions a internet.

No n’hi ha prou amb tenir una bona pàgina web, cal treballar-la (SEO) perquè Google la prengui en compte i ofereixi la teva pàgina web a l’usuari com a resultat de la seva recerca. Els motors de cerca són programes que recorren la xarxa recopilant informació sobre les pàgines (els anomenats “spider” “crawler” o “aranya”), construeixen les seves bases de dades, i després exploren aquestes bases quan es sol·licita informació sobre algun tema, mostrant els resultats ordenats per diferents criteris, intentant mostrar en primera posició les pàgines web que el seu algoritme detecta com més acords a la recerca efectuada per l’usuari.

Cal tenir en compte molts factors per realitzar un SEO eficient, com triar correctament les keywords, buscar els nínxols de mercat correctes, investigar la competència, saber combinar les core keywords amb les tail keywords, i treballar constantment ja que els algoritmes dels cercadors solen anar canviant i cal anar controlant tant la indexabilitat de la pàgina web, com la seva rellevància i popularitat, si vols tenir una pàgina web ben posicionada, contacta amb nosaltres i sol·licita una visita sense compromís del nostre assessor.

 

SEM

(Search engine màrqueting), són els anuncis que et mostra un cercador, els coneguts Google Adwords, és publicitat de la teva pàgina web que es paga directament a Google o altre cercador.

És la forma més ràpida d’aparèixer a internet quan fem servir un cercador, però també és la més cara (si s’acaba la teva inversió, ja no surts més) i cal saber rendibilitzar bé els diners que s’inverteix en aquest tipus de publicitat, no només es tracta de pagar a Google perquè el teu anunci surti dels primers, cal fer una bona campanya de Adwords, perquè aquests diners que invertim ens doni el millor resultat possible, que sortim el màxim de vegades i captem la major quantitat de possibles clients o interessats en el nostre producte, si vols un bon assessor en campanyes d’adwords (SEM), contacta amb nosaltres i sol·licita una visita sense compromís del nostre assessor.

Xarxes socials

L’aparició de les xarxes socials ha canviat la forma en què les empreses interactuen amb els seus clients, creant una comunicació més directa i ràpida. Totes les empreses han hagut de canviar les seves estratègies de publicitat i màrqueting per adaptar-lo a aquest nou fenomen social. A més realitzar publicitat en les xarxes socials per anunciar-se és molt més econòmic i dóna moltes més possibilitats de fer-ho per mitjans tradicionals com la ràdio i la televisió.

Per tot això, les xarxes socials han de tenir un paper beneficiós a les xarxes socials als  negocis.

A les xarxes socials és bo parlar del teu negoci, però no només això, és important parlar del teu sector, de les novetats, del teu entorn, de dates especials … en definitiva crear un interès amb l’internauta perquè et segueixi i interactuï amb nosaltres. Un altre mètode també útil per captar seguidors és la publicitat dirigida i una bona gestió dels comentaris dels teus seguidors. Per a això és clau la figura del Community Manager. Gestionar, promocionar publicacions i publicar la informació d’interès quan convé

Estudi personalitzat

Sabem que cada negoci és diferent, amb un públic diferent i necessitats pròpies, per això creiem que abans de realitzar cap treball és clau conèixer bé el client el seu enfocament i les seves necessitats per part nostra. Per això fem una visita personalitzada gratuïta per tractar tots els temes necessaris per a sigui un projecte diferencial.

Objectius de la personalització del producte:

Reconèixer al teu client: Cada negoci és un món, pel seu enfocament, per la seva localització i pel seu producte, per això, ens interessa molt saber què fa, com ho fa, on ho fa i per a qui ho fa. Semblen coses irrellevants, però per a un bon resultat creiem fonamental conèixer-les perquè puguem definir a la perfecció a cada client de forma diferencial a la resta.

Coneixement de les necessitats: Cada empresa té un enfocament concret i uns objectius diferents i això és clau a l’hora d’enfocar-ho als seus clients, per això, primer detectem si el client vol la seva estratègia centrada a millorar la seva imatge, o realment vol posar part dels seus esforços a captar nous clients i posicionar-se al mercat on-line.

Qui és el receptor de la informació: Saber a quin sector de clients potencials ens dirigim ens dóna avantatge amb la competència a l’hora d’establir una estratègia correcta en màrqueting, ja sigui en SEO, en SEM, en Xarxes socials, o al canal que vulguem potenciar.

Tipologia de producte: Una estratègia de màrqueting es basa en què volem oferir al client i quins són els nostres punts forts en el nostre portfoli davant de la competència. Saber enfocar-los i mostrar-los al públic és imprescindible per cridar l’atenció del possible comprador.

Un cop tenim tota aquesta informació, el més important és seleccionar al tècnic correcte, que entengui tot el projecte i el realitzi el més personalitzat possible.

Durant el procés, t’acompanyem en tot moment perquè vagis coneixent pas a pas tota l’evolució i puguis comparar-lo amb els resultats reals