Tant si ets autònom com si tens una empresa, és important tenir-ho tot al dia, hi ha multitud de lleis i normatives que has de complir, a vegades per desinformació o per falta de temps no ho fem, nosaltres t'assessorem.
Ja siguis empresa o autònom pots arribar a estalviar fins a un 40% en les teves factures de llum i gas. L'ampli coneixement de l'actual legislació a nivell de regulació (B.O.E) ens permet detectar possibilitats de millora en ajust de paràmetres tècnics.
Ens dediquem a ajudar les persones a planificar correctament els seus objectius mitjançant un sistema únic que consisteix inicialment a analitzar la situació actual del client.
La nostra idea és ajudar-te en tot el que puguem, i com no també a estalviar diners. Hi ha multitud de serveis que tenim contractats i que ens suposen un cost anual.
Gràcies a la nostra àmplia i contrastada cartera de col·laboradors, podem oferir als nostres clients el servei que necessitin a cada moment, volem oferir-te un servei totalment personalitzat a un sol interlocutor.
Tant si ets autònom com si tens una empresa, és important tenir-ho tot al dia, hi ha multitud de lleis i normatives que has de complir, a vegades per desinformació o per falta de temps no ho fem, nosaltres t’assessorem.
RGPD
El 25 de maig de 2018 va entrar en vigor el nou Reglament General de Protecció de Dades (RGPD), que substitueix l’antiga Llei orgànica de Protecció de Dades (LOPD). La normativa europea endureix les sancions pels incompliments del seu articulat i tot autònom o pime que estigui en contacte amb dades personals està obligat a regir-se pel seu mandat.
No sols les grans organitzacions recapten dades diàriament que cal saber gestionar i tractar, també autònoms i pimes tracteu diàriament amb aquesta mena d’informació. Ho feu quan obriu fitxes amb les dades dels vostres clients, quan demaneu via telefònica informació personal o quan sol·liciteu la identificació d’un client en la vostra pàgina web.
Per això a partir del dia 25 de maig estan obligades al compliment del RGPD totes les empreses, societats, autònoms, comunitats, associacions i administracions públiques dels Estats membres, òbviament, també les espanyoles.
El no compliment de la normativa pot suposar un càstig que pot arribar a ser realment dolós, ja que, segons la infracció, les multes administratives que es contemplen poden aconseguir d’entre 10 i 20 milions d’euros, o entre el 2 i el 4% del volum de negoci anual global.
El règim sancionador del RGPD és aplicable quan el tractament de les dades de caràcter personal que maneja l’empresa, no s’adequa a la norma. En el seu article 83.2 s’especifica que les multes s’establiran en funció a la infracció de què es tracti. I és que, a diferència de l’actual LOPD no existeix una tipologia establerta d’infraccions en lleus, greus o molt greus.
PRL
La Prevenció de Riscos Laborals cerca promoure la seguretat i la salut dels treballadors mitjançant la identificació, avaluació i control dels perills i riscos associats a un procés productiu, a més de fomentar el desenvolupament i implantació d’activitats i mesures necessàries per a prevenir els riscos derivats del treball.
Elaborar un Pla de Prevenció de Riscos Laborals és una obligació per a totes les empreses amb treballadors al seu càrrec, segons estableix la Llei 31/1995, de 8 de novembre, PRL (Prevenció Riscos Laborals).
Aquest pla es plasma a través d’un document, que recull el conjunt d’accions preventives, en funció d’una avaluació de riscos, que té com a fi eliminar o reduir els riscos derivats del treball, i ha d’estar sempre a la disposició de l’autoritat competent.
Fins ara, el procediment que han seguit les empreses per a realitzar el Pla, ha estat contractar a una empresa especialitzada en la implantació d’aquests programes, suposant un cost considerable per a una pime.
Després de la publicació del RD Llei 14/2013, de 27 de setembre, de suport als emprenedors i la seva internalització, que modifica l’apartat 5, de l’article 30, de la Llei 31/1995, l’empresa podrà elaborar el seu propi Pla de Prevenció, sempre que l’activitat de l’empresa no ha d’estar entre les recollides en l’Annex I de el RD 39/1997, de 17 de gener.
PRL acte-gestionat
En general la Prevenció de Riscos Laborals diu que l’empresari ha de garantir la seguretat i salut dels treballadors al seu servei en tots els aspectes relacionats amb el treball.
Com a empresaris d’empreses de reduïda dimensió tenen l’obligació de:
Adoptar les mesures necessàries per a la protecció dels treballadors.
Informar i formar als treballadors.
Actuar en cas d’emergència i de risc greu i imminent.
Vigilar la salut dels seus treballadors.
Constituir una organització i els mitjans necessaris per a la prevenció.
La prevenció de riscos laborals s’integra en el sistema general de gestió de l’empresa per a això cal implantar i aplicar una Planificació de l’Activitat Preventiva que es plasma en un document que es diu Pla de Prevenció.
Si vols més informació sobre que PRL necessites sol·licita una visita sense compromís del nostre assessor
Alguna vegada t’has preguntat si estàs pagant massa en la teva factura de llum i/o gas? Ja siguis empresa o autònom pots arribar a estalviar fins a un 40% en les teves factures de llum i gas. L’ampli coneixement de l’actual legislació a nivell de regulació (B.O.E) ens permet detectar possibilitats de millora en ajust de paràmetres tècnics com la potència òptima, el cabal de gas contractat (Qdc), el grup i maneig de tarifa que t’interessa, etc. Estar permanentment informats dels canvis legislatius et donarà la tranquil·litat absoluta que obtens el màxim rendiment al nostre servei i les condicions que el mercat i la llei permet.
El procediment és molt senzill, et farem un estudi gratuït i sense cap mena de compromís per a veure amb quina companyia comercialitzadora, pagaries menys.
Com treballem amb diverses companyies com Endesa, Gas Natural Fenosa, Iberdrola, Factor Energia… Farem una simulació amb cada comercialitzadora i et direm amb quin estalviaries més.
I el millor de tot és que si acceptes la proposta, cada any et proposarem un canvi estudio perquè tornis a estalviar. Solament necessitem una factura completa per cada comptador de llum i/o gas. Et farem un estudi del que estalviaràs i tu decidiràs si vols fer el canvi o no.
Una vegada hàgim aconseguit estalviar en la factura de llum o la factura de gas, encara podem estalviar més fent canvis en les instal·lacions. Des d’il·luminació led, plaques solars… A això li diem eficiència energètica, a més també podem ajudar-te si tens algun problema amb una reclamació o assumpte legal amb la teva comercialitzadora o distribuïdora, sol·licita una visita sense compromís del nostre assessor.
Ens dediquem a ajudar a les persones a planificar correctament els seus objectius mitjançant un sistema únic que consisteix inicialment a analitzar la situació actual del client, coneixent de primera mà quines són les seves necessitats, quina és la seva situació personal i professional, que és el que li agradaria aconseguir en un futur i el més important, analitzar també que és el que està fent fins al moment.
A partir de tenir tota aquesta informació, realitzem una cerca de forma totalment independent, sense estar vinculats a cap entitat, però treballem amb +150 entitats de prestigi nacional i internacional, trobant les millors opcions per a cadascun dels objectius del client, ajudant el client a llegir la lletra petita que normalment bancs i asseguradores no ens llegeixen, tenint així totes les eines necessàries per a poder prendre la millor decisió per al seu futur. Sol·licita una visita sense compromís del nostre assessor.
La nostra idea és que ajudar-te en tot el que puguem, i com no també a estalviar diners. Hi ha multitud de serveis que tenim contractats i que ens suposen un cost anual, nosaltres volem que els nostres clients paguin menys per ells, podem realitzar-te un estudi energètic perquè tinguis un estalvi en llum o un estalvi en gas, també podem fer que estalviïs en extintors i serveis de prevenció d’incendis o en els serveis de neteja de la teva empresa o comunitat, que paguis menys per serveis obligatoris com la RGPD o la PRL, en els manteniments que tens contractats o podem ajudar-te a formar als teus empleats a cost 0 gestionant els cursos bonificats per l’estat, sol·licita una visita sense compromís del nostre assessor i comença a estalviar ja.
Gràcies a la nostra àmplia i contrastada cartera de col·laboradors, podem oferir als nostres clients el servei que necessitin a cada moment, volem oferir-te un servei totalment personalitzat amb un sol interlocutor.
Volem ser aquesta persona de confiança que et soluciona problemes del dia a dia, que localitza serveis per a la teva empresa que t’hagués portat hores trobar, el teu assessor de productes i serveis per a qualsevol projecte, sigui petit o gran. A més el nostre servei és totalment gratuït. L’únic requisit és ser client de Pandacoc en Màrqueting.
Funcionem de la següent forma: Imaginem que necessites canviar la imatge corporativa de la teva companyia. Contactes amb el teu assessor, li comentes el que necessites i automàticament et posa en contacte amb dissenyadors gràfics, empreses de retolació, impremtes… tot el que necessitis per a dur a terme la teva comesa. En poc temps tindràs diverses propostes i podràs seleccionar la que més et convingui, sense cap mena de compromís. El mateix amb qualsevol mena de servei; des de reformes de locals, pintura, empreses de neteja, vinils, organització d’esdeveniments…. El que sigui.
Simplement contacta amb nosaltres i sol·licita una visita sense compromís del nostre assessor.