Bases reguladores de la concessió d’ajudes per a la digitalització.
Anunci d’adhesió per a digitalitzadors.
Accede a nuestras herramientas de autodiagnóstico, conoce la madurez digital de tu negocio y observa su evolución a lo largo del tiempo.
Coneix breument el teu nivell d’intensitat digital i la teva situació davant d’altres pimes a Espanya. Aquest test és necessari per accedir al Kit Digital
Tant se val, t’ajudem
Si vols sol·licitar el Kit Digital, si vols informació de com es demana o ja tens concedit el Kit Digital i cerques un agent perquè t’assessori o et vaig guiant en el procés, contacta amb nosaltres i estarem encantats d’ajudar-te.
Descarrega el formulari, emplenat, signa’l digitalment i ens l’envies perquè puguem demanar el kit per tu.
Ens encarreguem de tot!
Digitalització i/o automatització de processos i fluxos de treball: tindràs digitalitzats i/o automatitzats processos com:
Mitjà social Pla: comptaràs amb una estratègia de xarxes socials alineada amb la teva missió i visió, perquè sigui rellevant i connecti amb els teus potencials clients i fidelitzi a aquells usuaris que ja ho siguin.
Monitoratge de xarxes socials: tindràs monitorats i controlats de manera periòdica els impactes de les accions en xarxes socials per a veure els teus resultats i saber si estàs complint amb els objectius de la teva estratègia.
Optimització de la xarxa/Auditoria Mitjà social: t’ajudarà a optimitzar el rendiment, analitzant diferents canals socials.
Gestió d’una xarxa social: l’Agent Digitalitzador que hagis seleccionat per a proporcionar-te la solució t’administrarà el perfil/usuari en, almenys, una xarxa social.
Publicació de posts setmanals: l’Agent Digitalitzador publicarà un mínim de 4-8 entrades (posts) mensuals en les teves xarxes socials.
Posicionament bàsic a internet: Posicionament de la informació
bàsica del negoci, contacte i perfil de l’empresa en els principals sites, xarxes
de negoci o directoris d’empreses i professionals.
Anàlisi de paraules clau: Gestió, cerca i anàlisi de paraules clau
amb la finalitat de desenvolupar estratègies útils perquè els cercadors classifiquin el
contingut i ajudin els usuaris a trobar resultats rellevants per a les seves
consultes.
Anàlisi de la competència: S’haurà de realitzar una anàlisi de la competència
mensualment per a informar les empreses beneficiàries de la seva situació enfront dels
competidors.
SEO On-*Page: La solució haurà d’oferir un servei mínim de dos (2)
pàgines o apartats SEO On-*Page, optimitzant l’estructura i el contingut
intern per a millorar la posició natural de la pime en cercadors, així com la
indexació i jerarquització del contingut.
SEO Off-*Page: La solució haurà de proveir aquest servei, que comportarà l’execució
d’accions fora de l’entorn del lloc web per a millorar el seu
posicionament orgànic.
Informes mensuals de seguiment: S’haurà de reportar el resultat de les
accions executades per a generar consciència de l’evolució i la repercussió de les
mateixes en la presència en internet de l’empresa beneficiària.
Objectiu: Dirigir les referencies/productes dels beneficiaris per a ajudar la
marca a incrementar el seu nivell de vendes, optimitzant els recursos existents,
triant els canals de distribució adequats i adaptant les referencies/
productes a les necessitats externes.
Funcionalitats i serveis:
Estudi previ d’alternatives i alta en la plataforma: Obertura de compte i
alta del perfil del Beneficiari, pel seu compte, en almenys una (1) plataforma de
Marketplace i en almenys un (1) país.
Anàlisi de la competència: Realització d’una recerca de mercat
focalitzada en les característiques dels competidors per a millorar el procés de
presa de decisions i aconseguir una posició competitiva.
Disseny i definició de l’estratègia de negoci: Generació de l’estratègia
de negoci per a aconseguir la consecució dels objectius desitjats orientant els
recursos disponibles cap a aquesta finalitat.
Producció del catàleg de referències: Anàlisi de les categories a
comercialitzar per a seleccionar almenys deu (10) productes alineats amb l’estratègia
de negoci, tret que el Beneficiari no disposi d’aquest número, i en aquest cas
podrà ser menor.
Creació del contingut del listing: Definició de almenys deu (10)
descripcions del catàleg de referències, tret que el Beneficiari no disposi
d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor.
Alta de referències: Càrrega de almenys deu (10) referències, i les seves
respectives descripcions i fotografies, en la plataforma, tret que el Beneficiari
no disposi d’aquest número, i en aquest cas podrà ser menor, acompanyada per la
descripció i fotografia individual de cada producte.
L’execució d’aquest programa es durà a terme per empreses tecnològiques, homologades pel Ministeri i que han demostrat complir amb una sèrie de requisits d’experiència, garanties i confiança en el desenvolupament de projectes similars.
L’import de l’ajuda no inclourà el cost associat a la subscripció o alta en la plataforma de Marketplace ni els costos variables associats a la venda de les referències donades d’alta en la plataforma